Top 5 dotări din fabrică pentru Renault Sport Megane RS

A 4-a generație a modelului Renault Megane oferă celor pasionați de viteză și adrenalină versiunea sportivă R.S., un hatchback cu tradiție și performanțe incredibile.

Renault Sport propune, ca de obicei, variantele R.S. și R.S. Trophy, ultima reușind să-și treacă în fișa tehnică, pentru prima dată, 300 CP. Noile inovații tehnologice ce se regăsesc pe Renault Megane R.S. reușesc să transmită putere și viteză într-un mod impresionant pentru șofer. Senzațiile sunt foarte apropiate de racing-ul pur, unde totul este la limită și totuși safe. Experiența Renault din Formula 1 permite transferul unor tehnologii pe modelele de serie, variantele R.S. profitând din plin de acest avantaj.

Caracteristici care definesc performanța

Dacă ești interesat de variantele R.S. sau R.S. Trophy, îți prezentăm câteva dintre dotările și tehnologiile de top care îmbunătățesc performanțele acestei mașini:

  • Turbocompresor mai eficient - Cei 279 CP ai lui Megane R.S., respectiv 300 CP în cazul R.S. Trophy, sunt dezvoltați de noul motor turbo de 1.8 litri cu injecție directă, derivat din colaborarea Alianței Renault-Nissan. Folosind aceste motoare cu injectoare, Renault reușește să producă un cuplu foarte ridicat, printre cele mai bune din clasă în cazul R.S. Trophy. Eficiența turbocompresorului a fost îmbunătățită cu ajutorul unor rulmenți cu bile ceramice, care reduc frecarea în ansamblu cu o treime și permit atingerea a 200.000 de rotații pe minut. Tehnologia este preluată direct din Formula 1.
  • Un nou sistem de evacuare - Pentru a crește și mai mult performanța noilor motoare cu injectoare, Megane a modificat și sistemul de evacuare, prin montarea unei supape mecanice pe amortizorul de zgomot din spate. Aceasta este o premieră în gama R.S., care permite ajustarea zgomotului motorului în funcție de profilul Multi-Sense ales de șofer.
  • Șasiu Cup pentru R.S. Trophy - Un motor sport performant trebuie pus în vaoare de un șasiu pe măsură. Varianta cea mai sportivă a Renault Megane R.S. - Trophy - beneficiază standard de șasiul Cup. Acesta are bare anti-ruliu cu 10% mai rigide decât șasiul sport, amortizoare cu 25% mai ferme și cu 30% mai rigide, precum și un diferențial mecanic limitat Torsen.
  • Tehnologia 4CONTROL - Sistemul de direcție are 4 roți viratoare, pentru o agilitate remercabilă și stabilitate foarte ridicată în viraje. La viteză redusă, roțile din spate se rotesc în direcția opusă față de roție din față. La viteze mari, roțile față-spate se rotesc în aceeași direcție.
  • Discuri de frână bi-material - Realizate din aluminiu și fontă, discurile sunt special proiectate pentru a disipa mai eficient căldura în timpul utilizării intensive, oferind și o rezistență mai mare.

Lista tehnologiilor și dotărilor revoluționare de pe modelele Renault Megane R.S. nu se oprește la cele 5 dezvoltate mai sus. Multe alte caracteristici reușesc să completeze profilul unei mașini sportive foarte performante. O poți descoperi în showroom-urile Serus și îi poți testa abilitățile sportive.