Renault Master intră într-o nouă eră a eficienței prin designul său aerodinamic. În plus față de restilizarea exterioară se poate adăuga și 1,5 L mai puțin consum de combustibil (dCi 2L)* și un consum electric cu 27% mai mic în versiunea E-Tech 100% electric, cu o autonomie de până la 460 km**.
* măsurători efectuate în ciclu WLTP martie 2023, prin compararea noului Master L2H2 3,5T dCi 130 cu Renault Master 3 faza 2 Blue dCi 135. Studiu intern Renault.
** măsurători efectuate în ciclu WLTP, prin compararea noului Master L2H2 E-Tech 87 kW cu Renault Master E-Tech Electric 52 kWh cu 3,5T limitat la 90 km/h viteză maximă. Studiu intern Renault.
Fiecare detaliu de design exterior al modelului Renault Master a fost supus unei analize atente în tunelul aerodinamic pentru a îmbunătăți gestionarea fluxului de aer și a conferi un plus de aerodinamicitate fiecărui element.
Cu un cost al energiei de 3 ori mai mic, economii la întreținere de până la 30% și zero emisii de CO2, versiunea E-Tech 100% electric este absolut convingătoare. 2 variante de baterie adaptează performanțele în funcție de necesități: 40 kWh și autonomie de 170 km, ideală pentru livrări în oraș, sau 87 kWh și 460 km, perfectă pentru curse mai lungi, cu încărcare în 38 de minute pentru recuperarea a 80% din autonomie.
putere maximă
cutie de viteze
emisii reduse de CO₂
Mergi mai departe cu motorizarea Blue dCi și performanțele sale adaptate distanțelor lungi. Versiunea diesel, care beneficiază de noul sistem de frânare hidraulic dinamic și aerodinamicitate chiar și la deflectoarele de aer, asigură reducerea emisiilor de CO2 și consumului de combustibil: sub 194 g/100km.
putere maximă
cutie de viteze
emisii reduse de CO₂
consum
Beneficiind de cele mai bune performanțe din categoria sa, Renault Master este echipat pentru zilele încărcate de lucru: până la 1.125 kg* sarcină utilă și 2.500 kg capacitate de remorcare. Încarci mai ușor grație înălțimii reduse a pragului de încărcare din spate și spațiului de marfă cu formă optimizată și mâner de încărcare. Cea mai lată ușă laterală culisantă din categoria sa. *capacitatea utilă de încărcare pentru versiunea L2H2 E-Tech 100% electric 3,5T limitat la 90 km/h viteză maximă
*Studiu intern Renault de referință pentru capacitatea utilă de încărcare (27/10/23) versiunea E-Tech 4t și 87kWh (rezultate aplicabile și pentru versiunea E-Tech 3,5t și 87kWh limitată la 90 km/h viteză maximă).
Optimizează toate călătoriile de afaceri în Renault Master cu ajutorul sistemului multimedia openR link. Bucură-te de o interfață fluidă și intuitivă, cu replicare smartphone, pe un ecran de 10".
Fă-ți viața mai ușoară cu ajutorul sistemului multimedia openR link cu servicii Google incluse: navighează cu Waze.
Pentru că timpul tău este prețios, sistemul openR link cu servicii Google incluse îți permite să gestionezi călătoriile prin comandă vocală, comunicarea sau chiar temperatura la bord cu ajutorul aplicației Google Assistant, pentru o experiență de condus fără compromisuri.
Asistența la parcare utilizează senzori de ghidare, care semnalează prezența obstacolelor în apropiere prin semnale sonore și vizuale. Imediat după începerea deplasării în marșarier, camera video transmite pe ecranul central o imagine din spate cu marcaje (opțiunea Asistență la parcare).
Dacă există un risc de coliziune cu un pieton, șoferul este avertizat de un senzor să frâneze. Dacă șoferul nu reacționează suficient de prompt, sistemul crește forța de frânare sau chiar frânează până la oprire, dacă este necesar.
Blind Spot Warning (BSW) detectează prezența bicicliștilor sau altor vehicule în zona laterală spate care nu intră în câmpul vizual. Se activează un avertizor luminos pe oglinda laterală. Pe partea pasagerului, un senzor detectează bicicliștii din unghiul mort și activează un semnal sonor și luminos.
L2H2
L3H2