Renault Master intră într-o etapă complet nouă: forma sa aerodinamică proiectată în tunelul aerodinamic marchează un design care îmbunătățește eficiența. În combinație cu noul sistem dinamic de frânare, are un consum de combustibil de 1,5 L/100 km în versiune diesel dCi 2L și o autonomie cu 27% mai mare în versiunea E-Tech 100% electric (până la 460 km autonomie). Cabina proiectată ținând cont în primul rând de nevoile șoferului oferă acces rapid la comenzi și la ecranul de 10” cu openR link și servicii Google incluse.
Măsurători efectuate în ciclu WLTP, prin compararea noului Master L2H2 E-Tech 87 kW cu Renault Master E-Tech Electric 52 kWh. Studiu intern Renault.
Fiecare detaliu de design exterior al modelului Renault Master a fost supus unei analize atente în tunelul aerodinamic pentru a îmbunătăți gestionarea fluxului de aer și a conferi un plus de aerodinamicitate fiecărui element.
pentru o autonomie mai mare
pentru a merge și mai departe cu motorizările electrice
pentru frânare rapidă și dinamică, indiferent de sarcină
pentru siguranță, confort și autonomie sporite, cu motorizare diesel
sarcină utilă disponibilă
deschidere laterală
de carosări realizate în fabricile Renault
electrică sau diesel
*capacitatea utilă de încărcare pentru versiunea L2H2 E-Tech 100% electric 3,5T limitat la 90 km/h viteză maximă
40 de carosări realizate în fabricile Renault
Beneficiind de cele mai bune performanțe din categoria sa, Renault Master este echipat pentru zilele încărcate de lucru: până la 1.625 kg* sarcină utilă și 2.500 kg capacitate de remorcare. Încarci mai ușor grație înălțimii reduse a pragului de încărcare din spate și spațiului de marfă cu formă optimizată și mâner de încărcare. Cea mai lată ușă laterală culisantă din categoria sa. *capacitatea utilă de încărcare pentru versiunea L2H2 E-Tech 100% electric 4t 87 kWh
Cu un cost al energiei de 3 ori mai mic, economii la întreținere de până la 30% și zero emisii de CO2, versiunea E-Tech 100% electric este absolut convingătoare. 2 variante de baterie adaptează performanțele în funcție de necesități: 40 kWh și autonomie de 170 km, ideală pentru livrări în oraș, sau 87 kWh și 460 km, perfectă pentru curse mai lungi, cu încărcare în 38 de minute pentru recuperarea a 80% din autonomie.
putere maximă
cutie de viteze
emisii reduse de CO₂
Tablou de bord conceput pentru ergonomie și acces facil la comenzi, scaune individuale confortabile, birou mobil și spațiu de depozitare de 135 l. Descoperă confortul optim, proiectat pentru a-ți simplifica călătoriile și sarcinile zilnice.
Bucură-te de unul dintre cele mai mari ecrane de pe piață, în van-ul tău Renault Master, care dispune de sistem multimedia inteligent openR link cu servicii Google incluse. Interfață simplificată și ușor de utilizat, cu replicare meniu smartphone, la dispoziția ta în toate deplasările de lucru.
Simplifică-ți ziua de lucru cu ajutorul sistemului multimedia openR link cu servicii Google incluse: accesează instrumentele și serviciile Google de care ai nevoie, cum ar fi Google Maps, Google Assistant sau navighează cu Waze.
Pentru că timpul este prețios, sistemul openR link cu servicii Google incluse îți permite să gestionezi călătoriile, comunicarea sau chiar temperatura la bord, cu ajutorul aplicației Google Assistant, pentru o experiență de condus fără compromisuri.
Smartphone-ul și van-ul tău sunt conectate în permanență la aplicația My Renault și la serviciile online oferite de aceasta: autonomie în timp real, cele mai apropiate stații de încărcare, planificare călătorii și multe altele. My Renault evoluează continuu pentru a-ți simplifica viața.
20 de sisteme avansate de asistență pentru șofer
Asistența la parcare utilizează senzori de ghidare, care semnalează prezența obstacolelor în apropiere prin semnale sonore și vizuale. Imediat după începerea deplasării în marșarier, camera video transmite pe ecranul central o imagine din spate cu marcaje (opțiunea Asistență la parcare).
Dacă există un risc de coliziune cu un pieton, șoferul este avertizat de un senzor să frâneze. Dacă șoferul nu reacționează suficient de prompt, sistemul crește forța de frânare sau chiar frânează până la oprire, dacă este necesar.
Blind Spot Warning (BSW) detectează prezența bicicliștilor sau altor vehicule în zona laterală spate care nu intră în câmpul vizual. Se activează un avertizor luminos pe oglinda laterală. Pe partea pasagerului, un senzor detectează bicicliștii din unghiul mort și activează un semnal sonor și luminos.
transport de bunuri și echipamente
construcții și întreținere
construcții și întreținere
platformă pentru adaptare
*Preturile includ TVA