Înscrierea în Programul RABLA
Pentru înscriere vor fi necesare datele beneficiarului (persoana care achiziționează noul autovehicul), datele proprietarului de rablă (în cazul în care sunt persoane diferite) și datele referitoare la vehiculul ce urmează a fi casat.
Documente necesare
Pentru înscrierea în Programul RABLA este necesar să prezinți următoarele documente:
Casarea mașinii vechi
După ce agentul Dacia confirmă validarea în aplicație, proprietarul mașinii uzate se prezintă la un centru autorizat Remat cu mașina pentru casare. În urma procesului de casare se va obține certificatul de distrugere a autovehiculului vechi.
Radierea din circulație
După casare, proprietarul are obligația să radieze vehiculul vechi la DRPCIV.
Prezentarea dovezii de radiere
În termen de maxim 30 de zile de la introducerea în aplicația PSIPAN a datelor (PASUL 1), proprietarul de vehicul uzat trebuie să prezinte agentului Dacia certificatele de distrugere și radiere ale mașinii vechi.
Finalizarea procesului
După ce au fost urmați toți pașii de mai sus, agentul Dacia poate elibera factura de achiziție a autoturismului nou.
*Valid de la momentul la care înscrierile pentru persoane fizice vor fi disponibile în PSIPAN, derulat de Administrația Fondului pentru Mediu și finanțat din Fondul pentru mediu, sub rezerva aprobării Renault Commercial Roumanie ca producător în cadrul Programului.